V úseku Louka u Litvínova - Osek město dojde k výměně několika set metrů kolejových polí. Další velká rekonstrukce probíhá na nádraží v Dubí. Jedná se o zprovoznění a zjednodušení zadního zhlaví kolejiště. To znamená, že bude posunuto blíže k budově nádraží. Nepotřebné zařízení bude sneseno. Po dokončení rekonstrukce bude možné poslat na trať jednu lokomotivu s vagony, jak tomu bylo dříve, v Dubí soupravu objet, čímž se zefektivní provoz. Rekonstrukce je prováděna také z důvodu, že po povodních při rekonstrukci koryta potoku Bystřice byl udělán provizorní nájezd k zadnímu zhlaví. Tím se dostali sběrači kovů od silnice E55 ke kolejišti a došlo k jeho rozkradení.

Trati na Moldavu je v poslední době věnována velká pozornost. Především Euroregion Krušnohoří a dubský starosta Petr Pípal vyvíjí velké snahy o propojení trati s německým Holzhau. K vytvoření nové přeshraniční železniční cesty chybí 8 km.

(miš)