Smyslem těchto televizních spotů má být komunikace s pacientem a jeho informovanost. Jenže jak jsme se sami přesvědčili, spoty nejsou příliš aktuální. Pokud pacient kvůli nízké hlasitosti přeci jenom něco zaslechne, dozví se například, jak se chránit před silným vysokým slunečním zářením, alergiemi, nebo například klíšťaty. Přitom v tomto ročním období jsou pro občany důležitější jiná témata. „Můžu to potvrdit, šoty jsou stále stejné,“ řekla lékařka a mostecká zastupitelka Alena Dernerová.

„Myslím si, že je to dobrý nápad. Je tam hodně informací o lékařství. Radši bych se ale dozvěděla něco o očkování proti chřipce, která mě teď trápí,“ řekla pacientka Zuzana Dančová. Aktualizace se podle tiskového mluvčího Krajské zdravotní Jiřího Vondry, pod kterou mostecká nemocnice jako odštěpný závod spadá, teprve chystají.

„Je to vše o novém managementu. Tato úvodní prezentace je prvním krokem, dalším je zavedení vnitřního televizního okruhu. Spoty se tak budou moci aktualizovat stále častěji. Počítáme, že by se to mohlo podařit do konce roku,“ řekl Vondra.

O zastaralosti spotu svědčí i fakt, že v jeho úvodu hovoří bývalý hejtman Ústeckého kraje Ing. Jiří Šulc, který je tu stále představován jako současný hejtman.

Krajská zdravotní pořídila LCD monitory do několika svých nemocnic. „Šlo o veřejnou zakázku v celkové hodnotě 1,5 milionu korun. Za tuto částku se zakoupilo sto LCD monitorů a několik DVD přehrávačů,“ řekl Deníku Jiří Vondra.

Michaela Uhlířová