Podle většiny z nich je tam kruhák úplně zbytečný. „Vůbec nevíme, proč ho tady postavili. Jestli chtěli, aby měla tramvaj přednost, mohli sem dát značky a nemusel se stavět kruhák. Navíc není večer vůbec vidět a ostrůvek uprostřed je opravdu malý,“ stěžuje si litvínovský řidič Martin Loukotka. Mnoho jeho kolegů za volantem s ním souhlasí. Středový ostrůvek byl navíc ještě o něco snížen.

Při výjezdu z kruháku se automobil, který míří na silnici na Most, křižuje s tramvajovými kolejemi a řidiči začátečníci i ti méně zkušení za volantem jsou při setkání s tramvají opravdu zmatení. To přiznává i instruktorka Věra Zímová z litvínovské autoškoly Amíz. „Řidiči musí sledovat, kdo má přednost v jízdě. Je to sice zrychlení dopravy, ale není to pro všechny řidiče stoprocentní a bezpečné řešení,“ uvedla Věra Zímová.

„Je to guláš, stále se tu něco děje. Řidiči jsou zmatení a věčně tu někdo nabourá. Nedávno tu jeden dokonce přejel kruhák přímo prostředkem, protože ho neviděl. Zničil si tak celý spodek auta,“ komentují kruhovou křižovatku kolemjdoucí.

U kruhového objezdu navíc stojí dvě tramvajové zastávky a cestující, kteří zde vystoupí, nemají možnost bezpečně přejít vozovku. Přechod pro chodce tu totiž chybí, a tak lidé přebíhají silnici i tramvajové koleje.

Řidičům na kruhovém objezdu nedaleko litvínovského zimního stadionu také vadí, že pokud zastaví a dávají přednost v tramvaji, zůstanou stát polovinou auta v kruháku, tím ho tedy celý zablokují. A ostatní řidiči, kteří na křižovatku přijíždějí, musí počkat až tramvaj, která staví na zastávce projede.