Pokud jde o podprsenky, vyrobili v Triole v roce 2015 téměř 200 tisíc kusů. Na jejich ušití spotřebovali 15 600 kilometrů nití. „To je vzdálenost z Horního Jiřetína, kde prádlo šijeme, do New Yorku a zpátky. A ještě by zbyly nitě na výlet do Barcelony," říká Lýdie Procházková z PR oddělení Trioly. Pod rukama šiček prošlo loni celkem osm milionů dílků potřebných k ušití všech podprsenek.

Firma vyrábí také dámské kalhotky a dámské a pánské plavky. Celkový počet ušitých kusů v roce 2015, tedy i se započítáním podprsenek, se vyšplhal ke čtvrt milionu.

Nejžádanější a nejprodávanější bylo bílé prádlo. „Češky jsou totiž praktické. Vloni kupovaly ženy nejčastěji bílé podprsenky, konkrétně ve dvaadvaceti procentech případů. Hned za nimi je prádlo v černé barvě. V tomto případě jde o osmnáct procent. Následuje barva smetanová a tělová. Prodeje těchto čtyř barev tvořily celkem čtyřiašedesát procent," doplnila Procházková s tím, že zákaznice prakticky vůbec neoslovily barvy červená nebo modrá.

Triola existuje už 96 let. Společnost vznikla 23. prosince 1919. U Zemského soudu byla tehdy registrována jako firma na výrobu korzetů pro dámy a prádla pro pány. Současná Triola je renomovaný český výrobce dámského spodního prádla a plavek. Výroba sídlí v Horním Jiřetíně. Společnost má síť vlastních prodejen.