A stejně tak roste i čas, po který Češi televizi sledují. Vloni to bylo v průměru už tři a tři čtvrtě hodiny každý den.
Televizi v současnosti najdeme v 95 procentech českých domácností. Čas, který u ní lidé tráví, navíc neustále roste. Češi starší 15 let ji v průměru sledují 3 hodiny a 45 minut denně, což je o 31 minut více než před deseti lety.
Rozmáhá se také vysílání v lepší kvalitě. Téměř dvě třetiny televizních domácností už přijímají stanice v rozlišení HD. Průběžně roste také vybavenost domácností dalšími technologiemi: stoupá jak počet notebooků, tak smartphonů nebo tabletů, tedy zařízení, na kterých již mnozí konzumují také televizní videoobsah. Televize tak nadále zůstává s přehledem nejsilnějším médiem.
Roste ale také vybavenost domácností dalšími technologiemi. Oproti roku 2016 například o desetinu stoupl počet domácností, v nichž najdeme alespoň jeden chytrý telefon, o čtyři procenta více domácností má notebook a tablet aktuálně najdeme ve čtvrtině domovů. Stagnuje pouze počet stolních počítačů.
Data o vybavenosti domácností přinesl Kontinuální výzkum 2017, který pro Asociaci televizních organizací zajišťuje společnost Nielsen Admosphere jako součást projektu měření sledovanosti a konzumace obsahu v ČR. Loňského výzkumu se zúčastnilo 27,5 tisíce respondentů z 19 tisíc domácností.