Stejně tak ve čtvrtek v půl třetí do autobusu nastoupily tři dívky školního věku spolu s dalšími cestujícími a zakoupily si jízdenky. Přesto, když k nim přistoupila revizorka, udělila dívkám pokutu. Nikomu jinému z cestujících však nikoliv. Důvodem měla být neplatná jízdenka, protože dívky si ji koupily ještě před tím, než se autobus kolem kostela otočil. Paradoxně tak dívkám podle revizorky platnost jízdenky končila, když si ji kupovali. „Ony přece cestovaly v jednom pásmu, nepřestupovaly a v Lomu není konečná stanice, navíc když kontrolovala revizorka mě i ostatní cestující, tak nikomu kromě holek nic nevytkla,“ upozornil na postup revizorky Jaroslav Verner, sbormistr dívek, který s nimi autobusem cestoval na zkoušku pěveckého sboru. Dodal také, že to není poprvé, co se tato žena zaměřila pouze na děti. Revizorce však za pravdu dal i Karel Mařík, vedoucí provozu a řízení dopravy. „Ověřil jsem si v řádu, že tato zastávka je konečná, i když lidé z autobusu běžně nevystupují, jak by tak mělo být na konečné stanici, a jedou do Litvínova. Děvčata bohužel opravdu porušila dopravní předpisy, pán, který se jich zastal, měl jízdenku označenou až po otočce,“ vysvětlil Mařík a poradil dívkám, ať příště přejdou silnici a nastoupí na zastávce naproti, kde trasa do Litvínova začíná. „Budeme muset kontaktovat starostu a vylepit to v autobuse, aby lidé v Lomu věděli, že pokud nastoupí při jízdě do Litvínova ještě před otočkou kolem kostela, že si musí zakoupit přestupní jízdenku,“ dodal Mařík. Ředitel společnosti Dopravní podnik měst Mostu a Litvínova Milan Dundr cestujícím, kteří mají pocit, že byli pokutováni neoprávněně, také poradil, aby se vždy obrátili na dopravní podnik se stížností. „Ať už se jedná o chování řidiči či ostatních zaměstnanců podniku, mohou lidé přijet do Mostu, nebo vyplnit na našich stránkách formulář se stížností,“ řekl Dundr a dodal, že by byl nerad, aby mladiství cestující a senioři, kteří se jen těžko brání, získali o dopravním podniku špatné mínění.