Mostecká radnice ani České dráhy však s opravami nespěchají.

Martina Schöfferová jezdí vlakem nejen denně do práce, ale často tento dopravní prostředek zvolí i k dalšímu cestování. Měla tedy možnost poznat více vlakových nádraží a to mostecké se podle ní špatným stavem stává téměř raritou. „To, že je nádraží špinavé a pomalu chátrá, to už snad ani neřeším, ale ty díry před nádražím či zapáchající podchody na nástupiště už je silné kafe i na mě,“ podivuje se nad stavem nádraží pětadvacetiletá cestující.

O opravách mosteckého nádraží se mluví již dlouhá léta, nic se ovšem v prostorách, odkud denně vyráží na cesty stovky lidí, nezměnilo.
Nádražní prostory patří Českým drahám, to co je před budovou, je majetkem města. Nádraží bylo před časem zařazeno do projektu Živá nádraží, což znamená, že jakmile najdou České dráhy vhodného investora, uskuteční se kompletní rekonstrukce nádraží. Ten však stále nepřišel.

„Pro nádraží v Mostě se nám nepodařilo zatím ve výběrových řízení najít partnera. Ale nic není ztraceno, v rámci poptávkového řízení jednáme se zájemcem o revitalizaci nádraží, zatím je ale vše ještě na začátku,“ sdělil Deníku Ondřej Kubala, tiskový mluvčí Českých drah.
Město má pro vyčkávání s opravami své důvody.

„Ještě v minulém volebním období jsme si nechali vypracovat studii na rekonstrukci přednádražních prostor, nakonec se od ní však ustoupilo,“ sdělila již před časem tisková mluvčí mosteckého magistrátu Alena Sedláčková s tím, že tyto opravy jsou velmi nákladnou investicí.