Obyvatelům bude celý městský úřad k dispozici v pondělí a středu od 8.00 do 11.30 hodin a od 12.30 do 17.00 hodin, v úterý a čtvrtek pak od 8.00 do 11.30 a od 12.30 do 15.00 hodin.

Vylepšenou službu nabídne také odbor správních evidencí, kde se vyřizují občanské průkazy, pasy, řidičské průkazy a spadá pod něj registr vozidel. Odbor bude mít každé pondělí otevřeno až do 18.00 hodin, aby měli občané šanci si vyřídit své záležitosti i v podvečerních hodinách.

„Jedná se o vyhledávanou službu a vím, že mnoho občanů třeba i vzhledem k dojíždění za prací, tuto možnost využije. Úředníci jim již nyní v mnoha případech vycházeli vstříc i v mimoúřední hodiny," řekl tajemník Městského úřadu Litvínov Josef Skalický.

Dalším důvodem pro změnu je sjednocení úředních hodin ve všech odborech, aby občan měl možnost udržet si lepší přehled, kdy se může na úřad dostavit a nemátlo ho to.

„Nejedná se o poslední krok v přibližování úřadu směrem k občanům, připravují se další změny, které povedou k lepší komunikaci s veřejností," dodává Skalický. Informace radnice zveřejnila ve zprávě po jednání rady města.

Alena Herzánová