Závadu na vodovodu už společnost odstranila. Kdy se začne s opravou vozovky, jak dlouho potrvá a jak ovlivní dopravu se podle mluvčí ještě neví. „Vybíráme firmu, která bude úprava terénu zajišťovat,“ sdělila mluvčí. O termínu opravy a omezení dopravy rozhodne další jednání. Firma Herkul, která kruhový objezd budovala, oznámila, že při stavbě nic nezanedbala. „Postupovali jsme podle projektové dokumentace. Chyba nebyla na naši straně,“ řekl Deníku Radovan Dušek, vedoucí realizace zakázek z firmy Herkul. Pochybení stavební firmy vyloučil už před týdnem vedoucí odboru investic a údržby magistrátu František Jirásek.
Zaměstnanci Severočeských vodovodů a kanalizací odhalili poruchu na potrubí před dvěma týdny. Vozovka se v září propadala, někteří odborníci i obyvatelé se domnívali, že za to může stavební firma. Po podrobnějším průzkumu se zjistilo podmáčení zeminy. O prasklém potrubí pod silnici a nutném zásahu vodaři informovali odbor dopravy a komunálního hospodářství magistrátu. O propadání vozovky vědělo koncem září také mostecké zastupitelstvo.
Okružní křižovatka je nadále průjezdná. Na nerovnost vozovky upozorňuje výstražná značka. Mělká, ale široká prohlubeň je na ulici Žatecká u příjezdu ze směru od hřbitova. Auta na vjezdu zpomalují i kvůli štěrku, který pokrývá provizorně upravenou část silnice.
Potrubí prasklo necelý rok po výstavbě kruhového objezdu, za který město Most zaplatilo 17,5 milionu korun. Křižovatku před přestavbou řídily semafory, přesto patřila kvůli vysokému počtu dopravních nehod k nejnebezpečnějším ve městě. Budování kruhového objezdu se dlouho odkládalo. Důvodem byly vysoké náklady, hustá síť inženýrských sítí a komplikovanější terén.
Další okružní křižovatka by měla vzniknout v ulici Česká u otočky autobusu číslo 5, kde mezi Intersparem a Penny má stát nový obchodní dům.