Za autobusy podle něj podnik vydá 37 milionů korun, využije i dotaci ministerstva dopravy na obnovu vozového parku. „Zakoupili jsme nový autobus Crossway od výrobce IVECO z Vysokého Mýta, další dvě nová vozidla obdržíme v listopadu. V říjnu koupíme vůz Crossway - LE, který lze zařadit mezi nízkopodlažní,“ uvedl. Dopravní podnik pořídil i 13 starších autobusů značky Karosa 934 a šest vozidel SOR 10,5. Z Německa pak dovezl tři mírně ojeté autobusy MAN. „Všechny vozy splňují podmínky, jež požaduje ve smlouvě o zajištění veřejné dopravy Ústecký kraj,“ doplnil Milan Dundr. Osmiletá zakázka Ústeckého kraje představuje pro podnik nárůst provozovaných spojů na 6,6 milionu kilometrů ročně, což je ve srovnání s loňským rokem téměř dvojnásobek. Firma už zajišťovala dopravní obslužnost na základně dočasné smlouvy s krajem i na devíti linkách na Litvínovsku, v koncesním řízení nyní ale neuspěla. Přesto její autobusové linky pokryjí téměř čtvrtinu území kraje. Vyhlášením koncesních řízení chtěl Ústecký kraj vyřešit problémy s autobusovou dopravou. Vyvrcholily loni v srpnu, kdy autobusy tehdejšího téměř monopolního Dopravního podniku Ústeckého kraje (DPÚK) čtyři dny nevyjely. Samospráva dopravci vypověděla smlouvu, protože požadoval za loňský rok na uhrazení ztráty z osobní dopravy 315 milionů korun. Kraj je odmítl zaplatit, podle hejtmana Jiřího Šulce byla částka příliš vysoká. DPÚK ale argumentoval tím, že musí podle zákona obnovovat vozový park. Přepravu obyvatel regionu nyní obstarává několik dopravců. Mostecký dopravní podnik zajišťuje také městskou a příměstskou hromadnou autobusovou a tramvajovou dopravu v Mostě, Litvínově, Meziboří, Lomu a Oseku na Teplicku. Zaměstnává 560 lidí, od roku 2003 provozuje i sanitní přepravu raněných, nemocných a rodiček.