Zároveň si mostecký dopravce vybral dvě nové tramvaje za 44 milionů, které měly být zčásti financovány z evropských peněz. Na jejich proplacení si ale budou muset Mostečtí počkat, protože ROP Severozápad má kvůli skandálům s dotacemi pozastavené čerpání peněz.

Pro dopravní podnik byly dlouho typické klasické karosy, které přestavoval na plyn, v poslední dekádě ale postupně vyklízejí prostor jiným značkám, nejdřív manům, později ivecům. Teď budou přibývat sory rámcová smlouva předpokládá už letos dodávku osmi vozů, stejně jako na každý ze tří následujících roků. „Autobusy budou pořizovány v rámci přirozené obměny vozového parku, nahrazeny budou staré vozy Karosa B 731," řekl ředitel podniku Marcel Dlask.

Kromě toho se po deseti letech dočkají obměny i tramvaje. Páteř vozového parku tvoří několik desítek vozů typu T3, zčásti zrekonstruovaných na konci 90. let, a vedle nich jezdí mezi Mostem a Litvínovem i nízkopodlažní Astry od plzeňské Škody, dodané v letech 2001 a 2002. Tendr na další dvě tramvaje teď vyhrála firma Pragoimex, která především dodává nízkopodlažní vozidla na podvozku starých T3.