Mladí, těšte se! Destinační agentura Krušné hory v příštím roce spustí web s názvem Zažít Krušky. Ten bude určený mladým turistům, kteří chtějí být akční a v nejznámějším pohoří našeho regionu od Karlových Varů až k Ústí nad Labem se touží nějak sportovně vyřádit.

„Počítáme s tím, že bude doslova nabitý adrenalinem a zážitky. Vycházíme z toho, že mladí lidé dokážou nejlépe odhadnout, co je pro jejich vrstevníky top. Protože co baví sedmnáctileté z Mostu, určitě bude bavit i sedmnáctileté z Drážďan,“ přibližuje ve stručnosti obsah budoucích internetových stránek ředitelka Destinační agentury Krušné hory Eva Maříková.

Chybět podle ní nebudou videa, fotky nebo tipy na to nej z Krušných hor. „Hlavně to bude to, co není pro sváteční turisty nebo pro ty, kteří dávají přednost poklidné kráse přírody a pohodlné turistice,“ dodává Maříková.

Nové webové stránky totiž budou představovat známé severočeské pohoří tak, jak jej vnímají mladší ročníky. Kdo má chuť zvednout si hladinu adrenalinu v krvi, ten se na stránkách dozví, kde jsou například nejbláznivější traily, kde se dá skvěle lyžovat, kde je možnost nechat se táhnout po zasněžených pláních svými draky nebo kde na něj čeká vzrušující sestup do podzemí či kde se dá vyřádit na bobové dráze.

Web bude vznikat ve spolupráci s mladými, aby co nejvíce naplňoval jejich představy. Stránky Zažít Krušky podpoří i nová elektronická turistická brožura, kterou vytvoří studenti Soukromé střední školy pro marketing a ekonomiku podnikaní v Mostě. Ti přichystají tipy na zážitky v rámci svých vyučovacích hodin v oboru cestovní ruch a průvodcovství.

„Projektu se zúčastní žáci třetích ročníků. Skupina se zaměřením cestovní ruch naplní obsahovou část v rámci hodin Teorie průvodcovství. Grafické úpravě brožury se budou věnovat žáci se zaměřením na informační technologie,“ vysvětlila ředitelka Soukromé střední školy pro marketing a ekonomiku podnikaní v Mostě Kateřina Fischerová s tím, že z hlediska praxe je přínos pro žáky zásadní.

Podle šéfové destinační agentury je samozřejmostí zobrazování na chytrých telefonech, protože bez nich už se dnes mladí v podstatě ani nehnou. Doplňovat web budou příspěvky od lidí, kteří na něm budou sdílet své zážitky a pomáhat tak ostatním najít v Krušných horách to nejlepší a nejakčnější. Portál bude také propojený se sociálními sítěmi Facebook a Instagram. Agentura se do budoucna nebrání ani spolupráci s dalšími středními školami či zájmovými organizacemi, které by chtěly s propagací pohoří pomáhat.