Proroctví kritiků, že značkové obchody zkrachují pro nezájem, se neplní. Zájem neklesá. Proč?
Střed města působí jako magnet. Investoři to moc dobře věděli. Komplex na křižovatce cest nelze minout. Kdo v něm neutrácí, použije ho jako místo k setkávání. Zítra si třeba něco koupí. Tato strategie zatím zabírá.
„První tři měsíce provozu potvrdily, že moderní obchodní centrum má v Mostě své místo a lidem doposud chybělo," sdělil Deníku Jiří Brichta, ředitel Central Most. Návštěvnost podle něj předčila očekávání. „Přesná čísla nelze zveřejnit, nicméně můžeme říct, že jsme velmi spokojeni," dodal.
S žádnými vážnými problémy se prý Central nepotýká. Nový vchod pro kočárky z ulice Radniční na tlak veřejnosti a radnice centrum zpřístupnilo v minulém týdnu. V budově by měl brzy vzniknout dětský koutek.
Obchodní centrum je již téměř kompletně pronajaté. Nedávno došlo k otevření nových prodejen Yves Rocher a Comfor. Nyní se připravují další nové obchody. „Konkrétně se jedná o značky Lifestyle sports, oblečení Mohito, ale brzy bude otevřena i pizzerie a občerstvení Fornetti," uvedl Brichta.
Na termínu dokončení stovky bytů se nic nemění. Hotové budou do konce roku. „V Rezidenci Odeon máme již prodáno osmnáct bytů, dalších osmnáct je rezervováno," uvedl Omar Koleilat, generální ředitel developerské skupiny Crestyl, která zastupuje mezinárodní investory.
Investorům kolem Crestylu se Most líbí. Proto koupili mostecký hotel Cascade. „Co se týče dalších plánů, v tuto chvíli aktivně nepracujeme na jiném novém projektu v Mostě. Nicméně stejně jako v jiných městech samozřejmě nepřestáváme sledovat další potenciální příležitosti. Vzhledem k úspěšnosti našeho obchodního centra nám velké množství Mostečanů nabízí možné lokality pro další investice,“ sdělil Koleilat.