Město Most pronajme společnosti Elektromont Matějka prostory v pasáži U Lva, kde vznikne kontaktní místo pro společnost ČEZ Zákaznické služby. Schválený pronájem platí od 1. června. Prostory u radnice jsou již uvolněny, magistrát v nich měl Czech Point a pobočku sociálky. Elektromont pro ČEZ provozuje zákaznické kanceláře v Žatci, Lounech a ve Slaném. Pobočka ČEZ zanikla v Mostě loni v říjnu. Od té doby se hledal nový partner.

ČEZ loni oznámil, že chce provoz pobočky v Mostě obovit a že středisko otevře do léta 2017. Dosud mohou zákazníci využít pobočky v sousedních okresních městech. Uzavření zákaznického centra v Mostě řešilo v prosinci i zastupitelstvo.

Existují i alternativy v komunikaci s energetiky. Zákazníci mohou volat na Zákaznickou linku ČEZ Prodej a 24 hodin denně funguje dále Kontaktní linka ČEZ Distribuce 800 850 860, která je zcela zdarma. Požadavky na nich vyřizují stovky operátorů. Řadu věcí lze vyřešit přes webovou a mobilní aplikaci ČEZu, kde zákazníci získají přehled o spotřebě energie, platbách a fakturách, kde je možné platit online, nastavit si zálohy a produktové řady nebo zadat samoodečet. K registraci do aplikace stačí jen zadat zákaznické číslo a číslo odběrného místa či mobilu.

Pro nejčastější požadavky má ČEZ na webu i internetovou samoobsluhu, je bez registrace a umožňuje změnu výše záloh, změnu způsobu placení či změnu korespondenční adresy, a zadání požadavku pro vrácení přeplatku. U distribučních požadavků, třeba informace o odečtovém týdnu, o časech spínání nízkého tarifu hromadným dálkovým ovládáním (HDO), údaje o distribuční sazbě, hodnotě hlavního jističe a další, je možné využít distribučního portálu DIP na www.cezdistribuce.cz/dip.