Začala v dubnu a původně měla být hotová už koncem srpna, jenže pak se přišlo na další závady na mostech, termín se musel posouvat a poslední verze počítala s otevřením 31. října. Vjezd na opravovanou část uvolnili dělníci v sobotu ráno. Oprava stála asi 483 milionů korun, řekla mluvčí Ředitelství silnic a dálnic Nina Ledvinová.

Dělníci odklízející dopravní značení překvapili řidiče už po ránu. Postupně mizely značky svádějící provoz z obou stran do jediného pruhu, i ty, které omezovaly rychlost na 80 kilometrů v hodině.

Podle Ledvinové mělo ŘSD povoleno opravu provádět až do konce měsíce, tedy do pondělí. Omezení bylo pro řidiče dvojnásob nepříjemné, protože dělníci používali i část už opravených pruhů a pro auta zbývaly jen dva úzké koridory, v nichž se stalo několik menších karambolů. Úsek od Řehlovic k Trmicím byl otevřený už v listopadu 1990. Původně se tak brzy stavět neměl, jenže v polovině 80. let hrozilo to, že hnědouhelný důl u Chabařovic přetne starou silnici z Ústí do Teplic a průmyslové dvojměstí se skoro 160 000 obyvateli přijde o silniční spojení. Od poloviny 80. let se proto stavěl čtyřkilometrový úsek D8 a na něj navazující 7km silnice R63.