Pro rozšíření komunikace na čtyři pruhy se vyjádřily čtyři desítky hlasujících. Šestadvacet lidí bylo pro zvýšení rychlosti. Ani jednoho se ale hned tak nedočkají. Na širší silnici nejsou peníze. „Vláda preferuje dokončení dálničních úseků a rychlostní silnice R6, která spojuje Karlovy Vary s Prahou. Na komunikace nižších tříd nejsou peníze,“ uvedl předseda sněmovního hospodářského výboru Oldřich Vojíř (ODS). Ředitelství silnic a dálnic se už přitom podařilo vyřešit problémy, které zahájení prací na rozšíření silnice z Mostu do Litvínova oddalovaly. „Podaří–li se najít ve státním rozpočtu peníze, můžeme začít stavět v roce 2008,“ řekl Václav Filip z chomutovské správy Ředitelství silnic a dálnic. Projekt počítá s rozšířením silnice o další dva pruhy a s vybudováním okružní křižovatky v blízkosti administrativní budovy Chemopetrolu. Investice si vyžádá 900 milionů korun. Přeprava chemických produktů po úzké a vytížené cestě vyvolává obavy obyvatel. I proto se chce Chemopetrol zasadit o její urychlené zkapacitnění. „Vedení Chemopetrolu se pokusí intervenovat přímo u členů vlády,“ vysvětlil záměry společnosti její mluvčí Pavel Veselý. V anketě Deníku hlasovalo 95 čtenářů. Kromě rozšíření a zvýšení rychlosti se vyjádřili také pro posílení tramvajových spojů mezi oběma městy (29 hlasů). Jen šest lidí je pro vybudování kruhového objezdu, jak je to nyní v plánu.