Více než čtyři tisíce respondentů znovu zvolily tuto tradiční českou značku za nejdůvěryhodnější mezi čerpacími stanicemi v České republice. Za tímto úspěchem stojí nejen zkušenosti z šedesátiletého působení na českém trhu, ale především investice do modernizace stanic a zvyšování kvality služeb a také zlepšená péče o zákazníky, a především o svou vlastní identitu.

Objem prodaných paliv dokázala Benzina navýšit od roku 2012 o 86 %, objem prodaného občerstvení dokonce o 294 %. Hrubý provozní zisk se Benzině podařilo od roku 2012 zvýšit o 196 % na úroveň 1,4 miliardy korun v roce 2017.

„Naše budoucnost je v rukou nastupující generace. Podle průzkumů zná značku s legendárním koníkem téměř každý, nicméně z podstaty žít nelze. Mít dobré produkty a služby již nestačí. Dorůstá nová generace hojně využívající sociální média, uvyklá digitalizovanému světu a očekávající osobitý styl a příběh i od čerpacích stanic,“ řekl Marek Zouvala, ředitel sítě čerpacích stanic Benzina skupiny Unipetrol.