„Společnost Severočeské vodovody a kanalizace (SčVK) se dlouhodobě věnuje zvyšování kvality poskytovaných služeb a reaguje tak na stále rostoucí požadavky svých zákazníků. Tuto svou strategii orientace na zákazníka potvrzuje nyní svým novým a v Česku ojedinělým projektem „Závazky zákaznických služeb“, který právě startuje,“ říká Iveta Kardianová, mluvčí vodárenské společnosti.
SčVK se podle ní v deseti zcela konkrétních bodech zavazuje zajistit svým zákazníkům snadnou a rychlou dostupnost svých služeb, chce své zákazníky více a otevřeně informovat o poskytovaných službách a v neposlední řadě se zavazuje být vůči svým zákazníkům v případě jejich tíživé situace solidární.
„V případě nedodržení stanovených lhůt ze strany SčVK dostane zákazník jako omluvu věcný dárek. Společnost chce, prostřednictvím tohoto projektu, posílit důvěru svých zákazníků v poskytované služby,“ podotkla mluvčí.
(ivk)