„V současné době je k diskuzi několik variant," sdělil Pavel Knecht, předseda představenstva firmy BUS.COM, které areál patří.
„O tom, že se tu má něco stavět, jsem také slyšel. Viděl jsem tu nějaké lidi v mercedesu, jak to tu fotili," řekl řidič v prázdném linkovém autobusu, který si dělal na nádraží přestávku. „Sem už žádná linka nezajíždí. Už mě odsud vyháněli, že tu nemám co dělat."
Nádraží ničí vandalové. Elektroinstalace jsou vytrhané, sloupy posprejované, na zemi odpadky. Chybí kovová víka kanálů. „Je škoda, že nefunguje. Kdybych nestihla vlak, mohla bych tady nasednout na autobus," řekla Mostečanka, která si zkracuje cestu domů přes osiřelé zastávky. Vlastník na internetu u této nemovitosti už řadu let uvádí „možnost prodeje". Že by se areál zboural a nahradily ho třeba nový hypermarket nebo halové garáže, firma nevylučovala už v roce 2008.
Město chtělo areál koupit pro uvažovaný přestupní terminál, ale nabízená cena nestačila a z obchodu sešlo. Nedávno se ale začala radnice o volné plochy opět zajímat. Chystá totiž demolici starých mostů u sousedního vlakového nádraží a výstavbu nových mostů. Bývalé autobusové nádraží by se městu během uzavírky mostů hodilo: mohly by tam oklikou zajíždět autobusy MHD vozící lidi k vlakovému nádraží. Most si může nevyužívanou plochu pronajmout. „Ale ne za každou cenu," upozornil primátor Vlastimil Vozka.