V minulém závodě obhájce loňského mistrovského titulu z braňanské stáje KAMAplast Racing Martin Zajíček se startovním číslem 1 se svojí Škodou Octavia EVO III na domácím mosteckém okruhu zvítězil. O to větší tlak byl na něj vyvíjen, neboť po odjetých dvou dvouzávodech vede nejen ve své třídě do 2000 ccm, ale celkové pořadí všech tříd uvedeného mistrovství. Při prvním kvalifikačním závodě pro první závod již v zahřívacím kole zradila technika, proto pro mechanickou závadu převodovky byl kvalifikován pro závod z posledního místa. Nastoupili mechanici týmu a přihlížející diváci viděli, jak české ruce umí zvládnout situaci do druhé kvalifikace a vyměnili náhradní převodovku a Martin mohl tak vyrazit do druhé kvalifikace, kterou vyhrál a pro druhý závod startoval z prvního místa. Do sobotního závodu, který se jel za vysokých teplot, tak startoval Martin z posledního místa. Před sebou měl tak 43 vozidel. Šlo mu o hodně, a proto vystartoval do závodu. Půlhodinový závod čítal 18 kol a Martinovi ,,stačilo,, pouhých 9 kol, aby se dostal do čela závodu a zvítězil! Radost týmu byla okořeněná německým komentátorem, který celý jeho souboj komentoval od začátku do konce. Fanoušci byli úchvatní a Martinovi vzdali velikou poctu. Do druhého závodu nastoupil se svojí octavií trochu uklidněn, ale fanoušci čekali, jak pojede nyní. Nikoho nenechal dlouho čekat a mistrovskou jízdou od startu do cíle vedl a zvítězil v druhém závodě! Získal tedy 2 prvenství, za která si odvezl plný počet bodů a upevnil tak svoji vedoucí pozici. Již v polovině mistrovství získal titul absolutní Halbzeitmaister. Na okruhu měl premiéru BMW 1 Challenge Cup českého promotéra pana Bervida. Martin dostal možnost ukázat, zda umí zajet i s vozem, který je úplně jinak konstrukčně stavěn, má jiné vlastnosti. Zkrátka výzva pro všechny. A ta se neodmítá. Po krátkém tréninku vystartoval do prvního závodu, aby ukázal, jestli je hoden titulu mistra. Plných 10 kol bok po boku, nárazník na nárazníku soupeřil s holandským závodníkem, aby tak vybojoval nádherné druhé místo. Ovace diváků byly velice srdečné. V nedělním druhém závodě nastoupil do dalšího tvrdého boje a vybojoval opět druhé místo! To již dostal nabídku, aby při srpnovém závodě seriálu na Hockenheimu, kde se jede v pořadí čtvrtý závod DIVINOL, startoval vedle své octavie i s vozidlem BMW 1 se startovním číslem 14, se kterým o tomto víkendu závodil.