V příští sezoně mistrovství světa tahačů by se tak mohla objevit ryze český skvadra. „Český tým s českými jezdci, to by bylo zajímavé," mrknul pilot Lacko, který začátkem týdne testoval s Buggyrou. A obě strany si spolupráci pochvalovaly. „Adam odjel jen pár kol a zajel čas srovnatelný s mým," uznale pokyvoval hlavou Vršecký, jednička Buggyry a zároveň konstruktér.

Navzdory rozbrojům, kterých měli Vršecký s Lackem nejen v uplynulé sezoně nespočet, si dokáží představit, že by bojovali jeden za druhého a hájili barvy stejného týmu. „Třeba letos na Red Bul Ringu jsme vylezli z auta a nadávali si do všeho možného, ale na dalších závodech si normálně podáme ruku," vykládá už s úsměvem Lacko. „Žádný problém mezi námi není, s Davidem se normálně bavíme."

I Vršecký by bral Lacka za svého nového parťáka. „S tím žádný problém nemám. To, co se letos dělo, je mi jedno. Pro mě je priorita, aby to byl někdo, kdo je rychlej, a to Adam je," má jasno. „Chci mít parťáka, abychom se mohli od sebe navzájem učit a mohli si na trati pomoct, když budeme startovat vedle sebe. Teď jsem tam byl na ně (MANy) sám, ve dvou by to bylo lepší. Jednou bych byl vpředu já, jindy zase Adam. Šance na lepší umístění Buggyry by tím byla větší, to jsou jednoduché počty."

„Každý máme jiný styl a mohli bychom zrychlit auto i jeden druhého," přidal Lacko.

Vršecký a Lacko v české stáji, to zní hezky, má to ale jeden podstatný háček. Lackův současný tým by musel opustit šampionát. To nastane, pokud MKR ztratí podporu továrny Renault Trucks, o čemž se spekuluje. „Příští rok s Renaultem není jistý. To byl impulz k tomu, abych to šel zkusit na testy k Buggyře. Pokud ale bude MKR pokračovat, tak žádný přestup nebude. Resume by mělo padnout tento nebo příští týden," dodal Lacko.