Jak tedy po dvoutýdenním odstupu hodnotíte vystoupení Buggyry v Mostě?

Jednoznačně za velmi úspěšný víkend. Co se bodů týká, tak David Vršecký nasbíral 39 bodů a byl druhý nejúspěšnější závodník víkendu. Navíc ho to posunulo na čtvrté místo se ztrátou osm bodů na bronz. Co se mediální a marketingové stránky týče, tak to jsem taky spokojen. Sportovní úspěch se vždy projeví i na náladě v týmu. Našim partnerům a příznivcům jsme ukázali, že Česka republika má pořád silné zastoupení ve špičce mistrovství Evropy tahačů.

Myslíte si, že David Vršecký nakonec dosáhne na bronz?

Bylo by to určitě příjemné završení sezony, ale nebude to vůbec jednoduché. David si bude muset poradit se třemi renaulty. Nicméně budu se asi opakovat, ale naše ambice jsou vyšší a tomu podřizujeme i dílčí rozhodnuti. Takže pokud bude šance třetí místo získat, určitě pro to uděláme maximum, pokud ne, budeme raději volit cestu přípravy auta na příští rok.

Prý se na vás přijel podívat zpěvák Daniel Landa, který dříve jezdil po boku Marina Koloce, tedy zakladatele Buggyry. Je to pravda?

Všichni jezdci, kteří kdy hájili barvy našeho týmu, mají přístup do VIP prostor automaticky zajištěn, neboť to považujeme za samozřejmé. Dan má dveře k Buggyře vždy otevřené. Navíc motosport v životě Dana hraje velkou roli, a tak se není čemu divit, že přijel pozdravit a podpořit své bývalé kamarády a kolegy.

Jak se Danovi nový truck líbil? Přeci jen, už nějak čas nejezdí tahače.

To by měla být otázka asi spíš na Dana než na mě. Myslím, že ale na něj současný stav soutěže udělal dojem, protože se technika od dob, kdy závodil, posunula výrazným způsobem kupředu.

Proslýchá se, že by se mohl příští sezonu Landa k tahačům vrátit a právě vaše stáj by ho měla angažovat. Je to reálné?

Předběžně jsme se domluvili na jeho účasti na podzimním testování. Uvidíme, co nám program dovolí. Zatím si alespoň vyzkoušel náš herní simulátor, od kterého se mu pak moc nechtělo (smích). Buggyra funguje na profesionální bázi. S případnými adepty na jezdecké posty jednáme až po skončení sezony, kdy končí kontrakty dosavadním jezdcům. Platí to i pro Dana Landu, jehož marketingová hodnota je zejména pro český trh nezpochybnitelná. Nicméně, jak říká David Vršecký, telemetrie nikdy nelže.

Jak hodnotíte Dana jako jezdce?

Těžko říct, já jsem Dana osobně závodit nikdy neviděl. Dan je ale velký bojovník, což v kombinaci s disciplínou jsou ty nejlepší aspekty závodníka. Navíc pokud se bavíme o tahačích a o plnohodnotných šampionátech, až do roku 2004, kdy David vyhrál v Assenu, byl Dan jediným českým jezdcem, který se v novém tisíciletí dostal do čela průběžného pořadí. K tomu vyhrál v roce 2000 v Rakousku pohárový závod. To hovoří za vše.

Na tiskové konferenci před začátkem sezony jste uvedli, že v Mostě představíte vašeho nového čínského investora. Proč se tak nestalo?

Řídíme se instrukcemi majitele značky a ten jednoduše nedal pokyn. Navíc jsme neuvedli, že představíme nového investora, ale nové projekty. Před Mostem se veškerá pozornost upírala k závodění a dění kolem. David slavil desátou sezonu a nechtěli jsme mu upírat jeho momenty slávy pro jiné projekty (smích).

V jaké kondici jsou vaše auta a závodníci před víkendem v Zolderu?

Davidovo auto se vrátilo z tradičního a velmi úspěšného Truck festu v Hradci Králové, kde probíhal letos již jedenáctý ročník největšího setkání trucků, truckerů, truckerek a příznivců velkých vozidel v České republice. Také jsme testovali na letišti v Panenském Týnci, tak věřím, že v té nejlepší a v Zolderu budeme pokračovat na vlně úspěchu.