Z našich jezdců, kteří startovali v Interserii, patří k vůbec nejznámějším průkopníkům rychlých prototypů u nás jezdec Miroslav Adámek, který s vozy značek Gebhardt, Williams, HSB Audi, či Argo odkroužil několik velmi úspěšných sezón. V roce 1999 se k jeho velkým výsledkům přidali i Vlasto Matouš a Jaromír Zdražil. V této době však přisly do Interserie i vozy formulí do 2000ccm3 a také stroje z F1 a IndyCar. Svými starty v Interserii těšil diváky i v nedávné době Michal Dolák a Lubomír Glogar.


Nyní se předvedl v posledním závodě Dušan Nevěřil, který se strojem Lola F3000 dokázal dojet na druhém místě.


Nyní v Interserii startují vozy skupiny C, CN, formule F1, F3000, nebo volná formule do 2000ccm3. Do Mostu rád jezdí bývalý rekordman mosteckého okruhu Rakušan Peter Milavec, který jezdil s Lolou F3000 s motorem Cosworth 3,5ltr.


Teď usedá do formule Dallara Nissan V6 a s tou by mohl opět posunou hodnotu rekordu v Mostě.


Ve dvoulitrových formulích se představí nejen zahraniční jezdci, ale uvidíme i české jezdce, kteří podle posledních informací mohou bodovat i do MMČR na okruzích v divizi 2. Souboje formulí Renault, které letos předváděla trojice Palmi, Horák a Tlustý bude k vidění i o víkendu trucků. Zajímavě se do jejich soubojů mísí i prototyp Norma M20 Honda, se kterým jezdí David Kostruh. Těšíme se, že i další naši jezdci zatouží vyzkoušet možnost svézt se na okruhu v Mostě a okusit to, co na kopcových závodech neznají. Jejich vozy zde nacházejí nová maxima a hlavně úplně jiný adrenalin. V úvahu pak připadají jména O.Krámský, D.Nevěřil, M.Pavlík, P.Vítek, M.Beneš, M.Svoboda, ale i další naši reprezentanti. Svou atraktivitu má i letmý start, o který diváci v Mostě nepřijdou. Na startu nebudou chybět formule z Austria F3 Cupu, tedy i Al Fardan z Bahrainu.


Závodní víkend kamiónů startuje 29. Srpna volnými tréninky a Interserie zde opět absolvuje dvě závodní jízdy, které měří přibližně 70km. EuroBoss nakonec v Mostě nebude, ale AvD Interserie tyto závody zcela nahradí.
. . .