Vzhledem k tomu, že Divize 4 cestovních vozů stále víc koketuje s legendárním německým seriálem DTM, hvězdy prestižní německé série stále častěji startují i v českém šampionátu. V Mostě tedy nepůjde o žádné tuctové závodění.


Zatímco ve stáji Antonína Charouze, která jezdí s mercedesy, pravidelně bodují expilot F1 Tomáš Enge a německý jezdec z DTM Stefan Mücke, v Maděryčově Bohemia Racing Teamu budou tentokrát hostovat skutečné hvězdy z DTM Peter Terting a Christian Abt. Kromě nich bude za AudiSport hostovat i švédský okruhový mistr, sedmadvacetiletý Thed Björk. Milan Maděryč a Tomáš Kostka, mimochodem vedoucí muž průběžného bodování českého mistrovství, pochopitelně také přispějí do víkendové závodní mlýnice svým dílem.


Je jasné, že rivalita dvou českých týmů, které používají kevlarová monstra z atraktivního německého DTM, je hlavním lákadlem pro víkendové závody na mosteckém okruhu.


V nedělním sprintovém závodě by totiž mělo být na startovním roštu minimálně pět takových speciálů a v sobotním tříhodinovém vytrvalostním závodě vystartují minimálně tři.


Vtip je v tom, že speciálně ve tříhodinovce bude na roštu dohromady skoro padesát strojů a v nedělních sprintech, které jsou kvůli bezpečnosti rozděleny na objemové třídy, pojedou v kategorii do dvou litrů i nad tuto kubaturu na čtyři desítky vozů. A logicky nelze zapomínat na další hvězdné značky, jako je Porsche, Lamborghini, Pagani Zonda, Ferrari, Chevrolet Corvette, či BMW.


Dalším velikým lákadlem nadcházejícího víkendu je pokračování Česká pojišťovna – Škoda Octavia Cupu. Dvanáctý ročník atraktivního seriálu je už od svého květnového startu zajímavý bohatě obsazeným startovním polem i překvapivými úspěchy nováčků, kteří šlapou na paty osvědčeným okruhovým matadorům.


Závan historie, nostalgie i komiky, přivezou tentokrát na mostecký okruh účastníci dvou německých klubových sérií. HAIGO je spolek vyznavačů starších strojů v kategorii formulí i cestovních vozů. Samostatný seriál Trabant Lada Racing Cup pak není třeba představovat, protože jeho jméno mluví samo za sebe.


Mostecký víkend každopádně slibuje hodně zajímavou podívanou.
Páteční měřené tréninky začínají po poledni, sobotní tříhodinovka tentokrát startuje už po poledni. Hlavní nedělní závody pak začínají v deset dopoledne.