V loňském roce soutěž vyhrál, za což získal jako hlavní cenu možnost pilotovat safety car při nejprestižnějším podniku každoročního kalendáře autodromu, kterým je evropský pohár okruhových tahačů Czech Truck Prix.

„Víkend jsem si užil, byla to skvělá zkušenost,“ svěřil se sympatický vysokoškolák.
O soutěži se David dozvěděl z internetu. „Spíš jsem chtěl vyzkoušet svézt se po okruhu, k čemuž jsou volné jízdy ideální příležitostí. Challenge jsem proto velmi přivítal. Podobných možností je velmi málo. Obdobné parametry jako mostecký okruh má jen automotodrom v Brně, který ale nabízí volné jízdy jen párkrát do roka,“ vysvětlil svou motivaci David.

Vítězství v soutěži bere jako pověstnou třešničku na dortu. „Když jsem obkroužil ovál poprvé, vůbec mě nenapadlo, že bych mohl být nejrychlejší. Ale užívám si to. Kromě pilotování safety caru jsem vyhrál také lekci okruhové školy, kterou jsem úspěšně absolvoval. To mi umožnilo získat národní licenci závodního jezdce. Pokud by se mi podařilo sehnat dostatek peněz, určitě bych si chtěl závodění vyzkoušet. Je to ale o financích,“ doplnil.

Každému, kdo si chce ostřejší jízdu na okruhu bez rizika ohrožení ostatních účastníků silničního provozu vyzkoušet, David soutěž The Most Challenge doporučuje. „Závodní dráha s únikovými zónami a pod dohledem traťových komisařů je skutečně ideálním místem k vyzkoušení svých řidičských znalostí a schopností a také možností vozidla.“

Svým časem na jedno kolo 1:50,186 minuty, jehož dosáhl ve voze Porsche Cayman GT4, držel David Buršík rekord soutěže až do dubna letošního roku. Současným lídrem soutěže je Aleš Pelikán z Pardubic. Se žlutým Ferrari F12 zvládl zajet letos v srpnu jedno kolo mosteckého okruhu v čase 01:50,122 minuty, stanovil jím zároveň i nový rekord oblíbeného klání.

„Soutěž ale není jen pro majitele silných sportovních aut. Vypsali jsme totiž zajímavé ceny i pro vítěze každé ze čtyř výkonnostních kategorií,“ upřesnila obchodní a marketingová ředitelka společnosti Autodrom Most Jana Svobodová. V soutěži se počítá nejlepší čas na jedno kolo dosažený na velkém závodním okruhu v běžně vyráběném automobilu se sériovými pneumatikami, podmínkou je platná registrační značka vozu.