Mezi testovanými jezdci se prezentovali Uwe Nittel z Německa, Nico Pulič z Dubrovniku a Mikhail Konovalov z Ruska.

„Jedním z důvodů, proč testujeme jezdce, je Markus Bössiger, protože nevíme, zda uplatní opci i na další sezonu a neradi bychom před jejím začátkem narychlo museli shánět za něj nevyzkoušenou náhradu. Samozřejmě si nikdo nepřeje, aby se Markus závodění vzdal, ale rozhodnutí je na něm,“ informoval na včerejším testování šéf stáje Jan Kalivoda.

„Dalším důvodem je snaha jezdců a jejich sponzorů, aby jezdili za naši stáj. Nás to těší, že úspěchy posledních tří let se projevují i takto a rozhodně výběr případného jezdce nepodceňujeme. Jak Pulič, tak Konovalov už mají zkušenosti ze závodních trucků, jen Uwe Nittel je původem závodník z rally. Úplně první jízdy ukázaly, že Nico a Uwe mohou být velmi dobří, ale na nějaké hodnocení je ještě příliš brzy, protože tím nejdůležitějším důvodem testů na mosteckém autodromu je změna ve specifikaci aut na příští sezonu, která mění technickou stránku našich vozů a s tím se musíme do začátku nové sezony poprat,“ dodal Kalivoda.

Tou nejdůležitější změnou, která se v podstatě dotýká nejvíce právě týmu Buggyra, je to, že vozy nesmí mít dvě turbodmychadla jako mají vozy této roudnické stáje, ale pro sezonu 2010 to může být jen jedno turbo.

„Nám to nevadí, že budeme jezdit jen s jedním turbem, protože je stejně všechny porazíme,“ směje se dvojnásobný mistr Evropy David Vršecký.

„Testujeme čtyři různá turba. Každé z nich má trochu jiné vlastnosti a jinou technickou specifikaci a nám teď nějaký čas zabere selekce toho, co by nám vyhovovalo nejvíce v následující sezoně. Já jsem však z prvních testů nadšený. Fakt. Už teď si troufnu říci, že máme tak dvě dmychadla, která by měla vyhovovat a hlavně jsem přesvědčený o tom, že budeme více než konkurence schopní. Ano, je pravdou, že na některých okruzích naše dominance díky jednomu turbu nebude tak jasná, ale o to více se na závodění těším, protože chceme dokázat, že budeme nejlepší i s novým vozem,“ přiznává David Vršecký.