Stejně jako v sobotu panovalo obrovské vedro. Dopolední formulový závod Divize 3 vyhrál Igor Lešínský před Ondřejem Loukotou a Martinem Procházkou. Pak přišly na řadu ostře sledované mistrovské závody. Ve dvoulitrech vyhrál kvalifikaci Jiří Jupa na prototypu Octavie před Jaroslavem Páralem na AUDI A4 Supertourismo a Martinem Novotným na Opelu Speedster. Tomu také nejlépe vyšel start a několik kol vedl před Jupou a Páralem. Pak ale chyboval a propadl se na třetí místo. Jupa po několika dalších kolech začal ztrácet a Páral šel do čela. Octavie nakonec musela odstoupit s poruchou rychlostní skříně.

Ostře a vyrovnaně jedoucí Páral držel vedení a bez chyb dovedl vůz do cíle. Druhý skončil Novotný a pro třetí místo si dojel Miroslav Forman na Alfě Romeo 156 S2000.

Ještě větší pozornost se upírala na následující závod kubatury nad dva litry, které se už od začátku sezóny díky účasti hned tří kevlarových speciálů začalo říkat "malé české DTM". Pole Position držel modrý mercedes Antonína Charouze. Milanu Maděryčovi z Bohemia Racing Teamu však mnohem lépe vyšel letmý start a Audi se ujalo vedení. Charouz držel druhé místo a Václav Nimč na dalším mercedesu z DTM byl třetí. Charouzovi se později podařilo Maděryče předjet na brzdy v nájezdu do mostecké šikany na konci cílové rovinky. Maděryč ale nehodlal dát svou kůži lacino. O několik okruhů později, kdy už trojice speciálů z DTM o kolo dojela dvojici na vozech Tatra Ecorra a Lamborghini Gallardo, se Charouz pokusil o jejich předjetí. Při manévru probrzdil a udělal hodiny. Maděryč se okolo něj prosmýkl zpět na první pozici, kterou udržel až do cíle. Druhý skončil Charouz a třetí Nimč. Po dlouhých letech nadvlády mercedesů stál tedy na nejvyšším stupni někdo jiný, než Antonín Charouz a tento historický okamžik nastal právě na Autodromu Most.

Kdalším závodům lze ještě dodat, že nedělní závod kuriózního Trabant Lada Racing Cupu vyhrál Peter Roebke na Samaře RS a mezi bakelitovými stroji byl nejrychlejší Dieter Hoffmann na Trabantu shodné specifikace RS. Zajímavostí je, že lehké trabanty jezdily skoro stejné časy jako plechové lady smotory o více, než dvakrát vyšším obsahu.

Mezi téměř čtyřiceti cestovními vozy série HAIGO podle očekávání dojel jako vítěz Frank Kawalek na Porsche 911. Téměř stejně rychle jako on však jezdili druhý a třetí Ralf Symanczyk a Sven Schulze na Opelech Astra. Závěrečným závodem neděle pak byla divize formulových vozů HAIGO, vníž vyhrál Heinz Siegert na stroji MT 77 před Tonim Koitschem sEstonií 25 a třetím Nilsem H. Wilmsem na MB 90.