Mostečtí divadelníci podle něj hledali představení, s nímž by se dalo vystupovat i mimo domovskou scénu pod širým nebem. „Volba padla na titul, jehož příběh není složitý a poskytuje zároveň protagonistům i tvůrčí svobodu,“ uvedl. Studenti sepsali hru pro pobavení své, svých kolegů, profesorů i přátel. Opírala se o dvě témata oblíbená v renesanční literatuře té doby: převlečení dívky za chlapce a záměnu identických dvojčat. Komedie Oklamaní se podle Schejbala stala jedním z hlavním inspiračních zdrojů Shakespearovy komedie Večer tříkrálový. Mosteckou inscenaci vyplňují písně. Autorem hudby je Tomáš Alferi. Texty písní opatřil Vít Herzina, který hraje i jednu z hlavních rolí, Flamminiova sluhu Kece. Dramaturgický plán počítá v letošní sezoně se sedmi premiérami a jednou obnovenou. Mostecká činohra ji zahájila lednovou adaptací knihy Josefa Jedlička Kde život náš je v půli se svou poutí. Následovalo Shakespearovo Zkrocení zlé ženy, dokumentární revue o osudech skladatele, cestovatele a dobrodruha Eduarda Ingriše a hra Rodinná slavnost podle filmového scénáře Thomase Vinterberga a Mogense Rukova. V květnu divadlo obnovilo premiéru komedie Otcové se rodí ve skříních. Město vyčleňuje ročně na provoz divadla, kde působí na 140 lidí, kolem 32 milionů korun. Dalších asi deset milionů korun získává divadlo z tržeb ze vstupného a pronájmů. Divadlo se v roce 2005 transformovalo z příspěvkové organizace na obchodní společnost.