Galerie: Test Kia Niro HEV (2022)

Auto je určené zejména pro rodiny žijící ve městech Spíše než o SUV jde o crossover Stavba karosérie není zbytečně vysoká Záď vypadá docela sportovně Interiér je v duchu dalších nedávných modelů Kia Jsou tu poměrně ostré zlomy Vzadu si dobře sednou i větší děti Kufr postačí na běžný život Pod dno by se mohlo vejít i rezervní kolo Víko má elektrické ovládání Prostor je ale zakrytý jen látkou na šňůrkách I přístrojový štít je vlastně displej Je propojen s tím centrálním do jednoho celku Dotykový panel pro dvě menu není nejšťastnější USB je dost Jsou dokonce také v opěradlech a nalezl jsem i zásuvku na 230 V Volič převodovky je otočný Volič režimů umožňuje rozhodování mezi sport a eco Další sada tlačítek vlevo od volantu Důležité údaje lze promítat i na čelní sklo Elektrické ovládání je klasicky na stranách sedaček I vzadu lze zapnout vyhřívání Dveřní panely také nepostrádají designovou nápaditost Hlavní displej je dobře přehledný Centrální konzola může vypadat buď takto nebo takto Ve výbavě byl i dobře hrající prémiový audiosystém Nové logo si zatím mnozí neosvojili Zajímavá hlavní světla a neméně nápaditá zadní která ještě doplňuje svítilna v nárazníku Tento panel je za příplatek Plynové vzpěry ulehčují dolévání kapalin