Ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Miloslav Pohl z ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí. Na snímku bývalá kantýna.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Staré tramvajové koleje poblíž ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Okolí ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Z ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí, je to kousek k jezeru Most.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Z ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí, je to kousek k jezeru Most.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Z ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí, je to kousek k jezeru Most.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Z ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí, je to kousek k jezeru Most.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Šipka ukazuje, kde je za stromy schována ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Z ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí, je to kousek k jezeru Most.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Zastávka u ulice Železničářů (Sídliště ČD), která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Objekt bývalé kantýny v přestavbě. Ulice Železničářů byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Objekt bývalé kantýny v přestavbě. Ulice Železničářů byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Z ulice Železničářů se dá chodit pěšky do města, ale ne přes tento most, protože není pro chodce.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů, která byla součástí starého Mostu před jeho demolicí kvůli těžbě uhlí.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů v Mostě.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů v Mostě, vpravo dole.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů v Mostě, domky o uprostřed.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka
Ulice Železničářů v Mostě.
Zdroj: Deník/Martin Vokurka