Tak vypadá odstrojený Mercedes Benz C-Klasse DTM.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
Civilní verze Pagani Zonda přijde na miliony korun.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
Mechanici stáje BRT pracovali na Audi A4 DTM víc, než by byli rádi.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
Otročina pro mechaniky. Z pneumatik je potřeba horkovzdušnou pistolí odstranit žmolky.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
Alfa Romeo 147 GTA v péči mechaniků.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
Hledáte motor? Kdepak, Porsche 997 ho má přece vzadu!
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
Lamborghini Gallardo je potřeba opravit.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
K pořádným automobilovým závodům patří i přesná digitální časomíra.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
Porsche 997 závodí prakticky na všech kontinentech.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
BMW M3 GTR je oblíbeným náčiním pilotů českého šampionátu.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
BMW M3 GTR je oblíbeným náčiním pilotů českého šampionátu.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
Levé přední kolo Mercedesu Benz C-Klasse DTM v nedbalkách.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
Pod kapotou Corvetty C5-R duní osmilitrový osmiválec.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
BMW M3 GTR je oblíbeným náčiním pilotů českého šampionátu.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
Brzdy elegantního Porsche 997.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
Lamborghini Gallardo, další krasavec na tuzemské scéně.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
Takovou fiestu doma určitě nemáte, závodní verze umí být pěkně divoká.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík
Na Ferrari 360 je pěkný pohled ze všech stran.
Zdroj: DENÍK/Radek Vičík