VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Diskuse: Most omezil chůzi i jízdu k vlakovému nádraží

Most omezil chůzi i jízdu k vlakovému nádraží

Most - Pozor! Silniční most u nádraží je v havarijním stavu. Město snižuje zátěž omezením dopravy a chůze. Na nový most nejsou peníze. Budou teď zmatky? Kdyby na most u nádraží napochodoval dav turistů s batohy a kolem nich projely dva plné autobusy, bylo by zle. Město teď hasí problém se statikou mimořádným bezpečnostním opatřením.


Diskutovat mohou pouze přihlášení uživatelé

Přihlásit se

DISKUSE OBSAHUJE 48 PŘÍSPĚVKŮ

priorita
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
Proč tento most nedostal finanční přednost před opravy v Chanově? Nebo se někdo bál,že nedostane volební hlasy?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Most omezil chůzi i jízdu
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
"A jsme v pérdeli, pane hrábě!" Nedá mi to, abych necitoval z jednoho staršího českého filmu. To je opravdu povzbuzující zjištění, že most spadne. Snad, aby tam postavili můstek z lanoví, jako v pralese, obávám se, že na větší opravy už tato zpropadená republika díky rozkrádačkám ve velkém už nebude mít. Dotace z EU pozastaveny, vlastní peníze už dávno stát nemá, super. A hlavně, že se jednom oblíbeném satelitním městečku vedle Mostu vesele staví, aby se mohlo znovu ničit. Super!!! Hlavně, že církve a parlament dostanou super peníze navíc. Bravo Kalousku, tos to dopracoval!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
..
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
A jsme u toho :D do Chanova se ty peníze vloží, kde se to stejně do týdne rozkrade a na tohle, což je podle mého větší potřeba udělat, peníze nemají .. :D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kocourkov
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
fakt parada ze radsi se rvou prachy do Chanova kde se tedka staví chodníky..ktere bude vyuzivat jen hrstka lidi.ale most kterej vyuziva cele mesto a kazdej kdo sem vlakem prijede.se necha chatrat a na opravu nejsou penize.fakt kocourkov :/
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Pro slušné lidi nejsou peníze
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
Musím dát za pravdu ostatním diskutujícím. Do Chanova se naprosto zbytečně investují peníze daňových poplatníků a na místě, kde by bylo potřeba a které také daňoví poplatníci nutně potřebují, peníze nezbydou. Je to ostuda a velký průšvih. Nový most k nádraží by sloužil lidem dlouhá léta, zatímco opravy v Chanově nejen, že neslouží těm, kdo je nepřímo platí, ale hodnot si nikdo neváží a vydrží jen velmi krátce.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Demonstrace
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
V pondělí prý bude protirasistická demonstrace. Všichni občané satelitního městečka se sejdou i s batůžky ve 12:00 na tomto mostě. Policie se postará o bezpečnost občanu tím, že uzavře silnici pod mostem na nezbytně nutno dobu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
xx
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
Lidi souhlasim s vámi ale musim říct jednu skutečnost,a sice,že tu všichni"brečíme" kvůli chanovu a nedostatku peněz ale zase s tim nic neuděláme :( činit by se mělo a ne psát :)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: xx
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
a co by si s tím chtel udelat? leda tak pana Vozku a cele vedení mesta nakopat do prdele.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: xx
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
A proč ne...v pondělí se sejdeme před radnicí a počkáme si až soudruzi půjdou do práce.Kolem půl osmé snad už budeme vzhůru.Soudružka Jeníčková po víkendu dříve nejezdí....osobně ověřeno.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: xx
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
vzít olovo a činit nejen zastupitelstvo ale i jinde všichni víme kde !!! tak se mě tak blbě neptejte :)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: xx
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
Tak oni vajíčka zdražujou a olovo pořád zlevňuje? Tak to už i kromě nás mají i politici docela brutální krizi :-)))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: xx
Nezaregistrový uživatel 11.11.2012 reagovat
stejně je budou volit důchodci a CHÁNOV protože maj výhody
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Proč...
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
Osobně jsem mluvil se zastupitelem Miroslavem Fenclem před obecníma volbama. Dostatečně mi naznačil, že peníze do Chánova jdou z toho důvodu, aby se ty lidi nezačli přesouvat přímo do Mostu a nevznikla tu nová gheta. Proto se snižoval nájem, znovu pouští teplá voda atp. Bohužel má částečně pravdu :-(
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proč...
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
Fencl je už také relikvie, která na radnici nemá dávno co dělat!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proč...
Nezaregistrový uživatel 11.11.2012 reagovat
já bych jim poslal do Chánova těch 8 tisíc láhví s metanolem ať se ožerou a je klid.pak bych je zasypal vápnem.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proč...
Nezaregistrový uživatel 13.11.2012 reagovat
Re: Proč...Víte jsem s Chanova a váš příspěvek mě fakt nasral! chápu, že jste naštvaný, ale proč ta silná slova? jste rasista? asi ano! mi jsme tu žádné chodníky nechtěly,a ani jsme nikoho neprosily! o ničem jsme nevěděly! sami souhlasíme s tím, že ty peníze měly dát na opravu mostu! ničí nám tu zelen a misto toho tu bude štěrk! podívete se na videa a komentáře které tu lidé s chánova píšou a sami uznáte, že mám pravdu! vyřidte si to s vedením města Most a né s námi! budte rádi, že se vám tam nestěhují a jsou zde! o to vám přeci jde! tak nebudte zlí na někoho,koho vubec neznáte! když vám tak vadíme, tak se chopte zbraní a vystřílejte nás! jako to dělaly fašisti! vy konkrétně jste rasista jak vyšitý! omlouvám se ale je to tak!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Proč...
Nezaregistrový uživatel 15.11.2012 reagovat
Proc nejsi v praci? Neni ? Nebo zeby po nocni ?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
...
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
... škoda mluvit.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Kdo zaplatí opravu Mostu
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
K nádraží jsou mosty dva. Most pro pěší a cyklisty, t.j. most po kterém se nejezdí, bude opraven z IPRM DEMOS (tedy z "Chanova", resp. Vyloucenych lokalit) a druhy most, silnicni, mel byt opraven z IPRM DOPRAVA z ROPu, ktery je diky machinacim s projekty v Usteckem Karlovarskem kraji minimalne pozastaven, spise zrusen. Jinak by se na nem uz delalo. Toto jsou fakta, ktera je nutne pro hodnoceni teto veci znat.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kdo zaplatí opravu Mostu
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
Správně píšete, že už měl být silniční most opraven - tato skutečnost je již dlouho známá. Proto mě překvapuje, že se tak již dávno nestalo! Také bych věděl o dalších lokalitách, které měly být dávno zrenovované, namátkou: Žatecká ul., silnice Most - Litvínov, kde se neustále snižuje rychlost v některých úsecích a která je v dezolátním stavu a naprosto nevyhovuje - už jste zapoměl, že se měla přestavovat v plánech z r. 2005, ale tady správně podotknete, že nepatří městu, nemá však na stávajícím stavu město také svůj veliký podíl?, park u sportovní haly, ... Již dávno se mělo konat a ne se teď v současnosti vymlouvat na pozastavené dotace z ROPu. Tyto výmluvy vám zrovna jako dlouholetému členu ve vedení města nedělají žádnou čest. Divíte se potom, že město Most ukazují v TV jako město hnusné? Já moc ne. Je to ovšem pro nás všechny veliká škoda!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Kdo zaplatí opravu Mostu
Nezaregistrový uživatel 11.11.2012 reagovat
já bych udělal výběrové řízení na opravu,které by vyhrála firma HERKUL a oni by se postarali o opravu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Nepochopim
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
Je velmi zajímavé, jak město Most řeší všechno okolo, ale jenom né to, co je důležitě. Že se cpou peníze do Chánova, jen proto, aby v Mostě nevznikalo gheto, to tady stejnak už řadu let je, takže úplně zbytečně vyhozené prachy. Každy den jezdím vlakem do školy a jsem ráda že jen tak tak stíhám svůj vlak díky bohu jezdím tramvají, ale chudáci ti, kteří jezdí autobusy to Most moc nedomyslel.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Když už
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
Když už to tady čtou zastupitelé... doufám i zmíněná paní Jeníčková měl bych otázku, která by asi zajímala více lidí. Proto veřejně. Za jaké politické strany a hnutí již do města kandidovala. Koukal jsem na její stránky a píše, že je v zastupitelstvu již od roku 94, ale nikde ani zmíňka jaké strany už proběhla až na poslední severočechy. Hezká fotka je tady: http://mostecky.denik.cz/galerie/hadka29.html?mm=343468
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Když už
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
To si pamatuju :D Lidi pak radši zvolili komunistu, než Jeníčkovou :DD to ještě byla v ODS
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Jó, soudružka Jeníčková,
Nezaregistrový uživatel 11.11.2012 reagovat
to je mostecká obluda, která přežila všechno a zdá se, že přežije i nás. To proto, že dělá všechno pro to... Jinak prej bumbá v pracovní době ostošest. Co kdyby se nám soudružka projela vlakem třeba do Bíliny, aby jednou poznala zač je tomu loket. Ze začouzenýho vokýnka audiny je přece jen málo vidět. A co soudruh Novotný, visel na všech nárožích podle hesla: Jména hloupých na všech sloupích. Je to sebranka !!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
vstupní brána do města
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
Též nerozumím tomu, jak se město stará o turismus, když vstupní branou jsou nádraží a nechají most v takovém stavu, že se po něm nedá bez problému jezdit ani projít. Možná by se páni zastupitelé měli zamyslet nad tím, kam jdou peníze z rozpočtu. Podpora obyvatel a turismu bývá základním krokem úspěchu města.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
sportovní hala
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
vše je o prioritách. v mostě byla prioritou sportovní hala, která je opuštěná a minimálně využitá. proto se prodal i kulturák, který ted dělá městu ve středu ostudu a bude to tak ještě hodně dlouho. nacpat ctvrt miliardy do zábavy a zanedbávat potřebné je primitivismus těch, kteří o tom rozhodují. potřebujeme důchodáky,nemocnice, silnice i mosty. výpadovka od Luny do čepiroh je města, ta je také jedlá! Hala se opravoala z prostředků města!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: sportovní hala
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
Jenomže kulturák byl prodán za směšných méně než 30 milionů i s pozemky o odhadní ceně přes 250 milionů, jejichž vlastnictví v majetku města je neprokazatelné. Zřejmě aby radní mohli na oplátku odkoupit další byty od Crestylu také za almužnu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Docela krkolomné řešení
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
Dle mého by bylo jednodušší dočasně zrušit "horní" zástávku u nádraží pro linky, tedy tu u tramvají a autobusy by na nádraží jezdily přes opuštěné autobusové nádraží. Odpadly by problémy s ucpaným kruhákem, nemusel by se rušit přechod pro chodce u Penny apod. Tak jako tak bude i teď docházet ke zdržení...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
ok
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
dobrý nápad...... a od Penny k nádraží by stačila lávka pro pěší.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ok
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
Mám dojem že autobusové nádraží je soukromé a jezdit přes něj by nebyla levná záležitost.Nový most by asi vyšel levněji.Pro pěší by opravdu stačila lávka,když nejde zrušit,protože tam vedou kabely atd.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ok
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
No tak tím lépe pro radní. Určitě se domluví na nějakém příjemně předraženém pronájmu a pronajímatel pak zas bude platit služby spřízněncům radních. Když to nepůjde tunelem při rekonstrukci mostu, půjde to tunelem přes pronájem soukromého pozemku. Možná to tak bylo v plánu ;-)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ok
Nezaregistrový uživatel 11.11.2012 reagovat
http://mostecky.denik.cz/zpravy_region/cv_most_bus_nadrazi_20080814.html
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ok
Nezaregistrový uživatel 11.11.2012 reagovat
Zajímavý článek... Ale proč se vlastně autobusové nádraží prodávalo? Proč si ho město nenechalo a teď ho chce zase zpátky? A co se týče rychlodráhy Most-Žatec, o té už se mluví minimálně deset let a stále se nic neděje...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ok
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
dobrý den lidi mam problemy s romama jak to řešit
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ok
Nezaregistrový uživatel 10.11.2012 reagovat
válkou...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ok
Nezaregistrový uživatel 11.11.2012 reagovat
Řešení je jednoduché. Musíš se hodně opálit, udělat si pět dětí, nepracovat, vycucat ze státu co nejvíc sociálních dávek a hlavně a to je důležité, když po tobě budou chtít doržovat nějaká pravidla a zákony, tak se začít ohánět diskriminací :)
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: ok
Nezaregistrový uživatel 11.11.2012 reagovat
Prostě se stát jedním z nich...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
autobusové nádaží
Nezaregistrový uživatel 11.11.2012 reagovat
autobusové nádraží je již několik let opuštěné a chátrá a vedle jezdí všechny autobusy přez most který je v špatném stavu a chaoz u kruháku...hlavně,že CHanov bude opraven,stejně to opět zničí a tak se jim to zase opraví a pořád do kola NA TO PENÍZE JSOU ?!!!
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Most omezil chůzi i jízdu
Nezaregistrový uživatel 11.11.2012 reagovat
Otevřete si program Google Earth, zadejte Street View a zajeďte pod most. Když otočíte pohled nahoru, tak uvidíte rozpadající se beton, odhalenou zrezivělou armaturu. To znamená, že most se již rozpadá spoustu let. Troufám si tedy tvrdit, že zde dochází několik let k veřejnému ohrožení, které se dosud neřešilo. Několik let již mohlo dojít při provozu k neštěstí. Kdo je za tento stav zodpovědný? Firma, která dělala poslední rekonstrukci mostu - a to není tak dlouho nebo město Most se svými představiteli?
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Most omezil chůzi i jízdu
Nezaregistrový uživatel 11.11.2012 reagovat
Holt ve městě jsou trochu jiné priority než je bezpečnost občanů. Financování opravy čtyř paneláků v Chanově bylo z úvěru. viz http://mostecky.denik.cz/zpravy_region/cely-chanov-je-rozkopany-stavbari-opravuji-chodniky-20121108.html Proč si tedy nejde vzít úvěr na opravu mostu u nádraží? To jsou čtyři paneláky v Chanově, důležitější než most, který ohrožuje zdraví a životy tisíců lidí, kteří po něm denně projdou???
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
most
Nezaregistrový uživatel 11.11.2012 reagovat
Jo,jo.Tak most brzy možná spadne.Konečně...je to důvod postavit nový a vyřešit celý dopravní uzel u nádraží jakožto dopravní terminál hodný této doby. Na to aby před nádražím kličklovli lidi mězi autobusy různých dopravců jsem již poukazoval. Celý přednádražní prostor potřebuje komplet opravu...lidi daně platí a tak na to peníze být musí... jinak existuje celá řada fondů z EU,které na to lze čerpat.Pokud někdo něco rozkradl,pak nejen že nemá co dělat v jakémkoli zastupitelstvu ale dokonce by měl být zavřen a majetek mu zabaven.(je zajímavé,že pokud někdu dluží korunu,tak mu seberou exekutoří barák...) takže páni... Oprava stávajícího mostu není třeba!Autobusy můžou jezdit po příjezdové komunikaci od bývalého autobusového nádraží...a je třeba vybudovat nový most po němž by jezdila tramvaj před staniční budovu.Bohužel jak vše souvisí se vším,tak i zde je nějaká úprava v oblasti MHD kdy by měli jezdit linky v taktu a při tom má ubýt kilometrů dost špatným krokem.V první řadě se musí vyřešit návaznosti od vlaků,které již v taktu jezdí a na ně navazuje doprava v celé zemi (přípoje v Ústí atd.) To jsme sice odbočil...od toho slavného mostu,ale i ten se týká veřejné dopravy.Děkuji za přečtení.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Autobusové nádraží
Nezaregistrový uživatel 11.11.2012 reagovat
Proc se vlastne nevyužívá autobuse nádraží? Proc busy zbytečně zajíždějí do města ...proc busy jezdi ze zastávky, která je nevhodné umístěna? Vždyť by nebyl problém, aby MHD i Kavka a spol. vyjížděli a přijížděli na autobusak...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Mosty v Souši
Nezaregistrový uživatel 11.11.2012 reagovat
Copak mosty u nádraží, ale doporučuju se podrobně podívat na mosty v "dopravním uzlu" v Souši. Slabší povahy by se přes ně bály jezdit. Ty jsou totiž ještě v mnohem horším technickém stavu. Myslím, že do dvou let tam vznikne hodně velký problém. Zcela jistě se budou muset všechny postavit znovu.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Mosty v Souši
Nezaregistrový uživatel 12.11.2012 reagovat
Tak krásně se nám jevila ta rudá betonová evoluce. To by mě zajímalo, kde ti naši soudruzi udělali chybu? :-))
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Tak to je super
Nezaregistrový uživatel 11.11.2012 reagovat
Takže je to takový rádoby hlavní tak k vlakovému nadráží a nejsou peníze, a do chánova je rvát můžete?! Vždyt to tam stejně zničí a ani za to nepoděkujou. Nic bych jim tam nedal ani korunu, jen si klepu na čelo co za vedení je na Mosteckém úřadě. Tak a teď mě tu ukamenujte komentáři.
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Re: Tak to je super
Nezaregistrový uživatel 12.11.2012 reagovat
To víš že jo, my tě budem kamenovat a ty nás pak budeš betonovat :D
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste
Vyznačená cesta :D
Nezaregistrový uživatel 14.11.2012 reagovat
Tak most ma pšatnou statiku a omezuji provoz i chodce, ale už město nekouká že na most dali několika kilové betonové ,,tyče" co to má za význam? jen na strane kde chodí lide jich je asi 40-60 kusů a jeden muže vážit cca 25kg? no tak si to vynásobte a plus tyče které omezují provoz autum apod... oni chtějí snížiz zatížení a nacpou tam tohle? logika...
Nahlásit
Pro nahlášení příspěvku se prosím přihlaste

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT