Letos proběhl již devátý ročník. „Tak jako celý letošní rok, i Obchůdky byly úplně jiné, než jsme byli zvyklí. Do poslední chvíle jsme řešili jejich průběh. Místo tradičních obchůdků v prodejnách Albert jsme zajistili vytápěné venkovní stánky. Nově jsme část obchůdků přesunuli do internetového prostředí, kde probíhal online prodej. I přes nepříznivou situaci jsou děti i zákazníci moc spokojeni, a všem patří velké poděkování,“ říká Petra Režná, manažerka Nadačního fondu Albert.

Celý výtěžek putuje přímo dětem

Malí obchodníci si opět vyzkoušeli celý proces od nákupu materiálu, výroby produktů, nacenění až po prodej a komunikaci se zákazníky. Letos je navíc také nafotili, aby je mohli nabízet i online. Celý výtěžek z prodeje putoval přímo do rukou konkrétních organizací. „Obchůdky pravidelně organizujeme již od roku 2012. Za tu dobu přinesly dětem téměř tři miliony korun,“ doplňuje Petra Režná. S utrženými penězi dětské domovy nakládají podle vlastního uvážení. Nejčastěji jdou na odměny dětem jako je například společný výlet, sváteční večeře či na různé dobroty.

V Mostě byl Obchůdek Albert díky Oblastní charitě Most - NZDM Sovička před hypermarketem Albert ve Velebudické ulici.

Nadační fond Albert